{"id":170,"date":"2017-04-11T09:23:00","date_gmt":"2017-04-11T08:23:00","guid":{"rendered":"http:\/\/digitalmappe.uit.no\/eriksen-ped-mappe\/?page_id=170"},"modified":"2017-04-28T13:03:56","modified_gmt":"2017-04-28T12:03:56","slug":"litteratur","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/digitalmappe.uit.no\/eriksen-ped-mappe\/undervisningsfilosofi\/litteratur\/","title":{"rendered":"Litteratur"},"content":{"rendered":"
Litteratur:<\/p>\n
Litteratur: Allern, M. (2006) Kollegaveiledning. gjensidig observasjon av undervisning. Fra Allern, M: Pedagogiske mapper p\u00e5 nett. http:\/\/www.uvett.uit.no\/result\/pm\/sitemap.htm Allern, M. Scholarship of Teaching and Learning (SOTL) i Norge,\u00a0 artikkel i Uniped., \u00e5rgang 34, 3\/2011, side 20-29 Askheim, O. og Starrin, B. (2007): Empowerment: i teori og praksis. Oslo: Gyldendal Akademisk Biggs, J.(1999) What the student Does: … Fortsett \u00e5 lese Litteratur<\/span>