{"id":282,"date":"2017-03-31T17:41:06","date_gmt":"2017-03-31T16:41:06","guid":{"rendered":"http:\/\/digitalmappe.uit.no\/bertheussen-ped-mappe\/?page_id=282"},"modified":"2017-04-21T17:18:29","modified_gmt":"2017-04-21T16:18:29","slug":"artikler-i-arbeid","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/digitalmappe.uit.no\/bertheussen-ped-mappe\/artikler-i-arbeid\/","title":{"rendered":"Artikler i arbeid"},"content":{"rendered":"
Paper 1: Bertheussen, B. A. (2017). Improving Management Accounting Education through the use of Interventionist Action Research (paper conditionally accepted in Beta – Scandinavian Journal of Business research<\/em>).<\/p>\n Paper 2: Bertheussen, B. A. (2017). Hvordan kan vi gjenvinne relevans p\u00e5 handelsh\u00f8yskolene? (artikkelen er til fagfellevurdering<\/em>).<\/p>\n Paper 1: Bertheussen, B. A. & Braathen Thyholdt, S. (2018). Does it pay off to study alone for a business student?<\/p>\n Paper 2: Bertheussen, B. A. (2018). Fra lukket klasserom til \u00e5pen under\u00advisningspraksis: utvikling av undervisningskvaliteten p\u00e5 en handels\u00adh\u00f8yskole gjennom teamarbeid.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Pedagogiske artikler som er til fagfellevurdering: Paper 1: Bertheussen, B. A. (2017). Improving Management Accounting Education through the use of Interventionist Action Research (paper conditionally accepted in Beta – Scandinavian Journal of Business research). Paper 2: Bertheussen, B. A. (2017). Hvordan kan vi gjenvinne relevans p\u00e5 handelsh\u00f8yskolene? (artikkelen er til fagfellevurdering). Pedagogiske artikler som er … Fortsett \u00e5 lese Artikler i arbeid<\/span> Pedagogiske artikler som er i arbeid:<\/strong><\/h3>\n